Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na ich użycie. Jeśli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ciasteczek, możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.   Dowiedz się więcej >>

close

Rozwiązywanie konfliktów

Rozwiązywanie konfliktów

Praktyczny poradnik dla pracodawców i menedżerów

Czy wiesz, że konflikty w miejscu pracy są bardzo kosztowne dla pracodawcy? Zwiększają rotację zatrudnienia, są przyczyną wielu zwolnień chorobowych i wpływają na zmniejszenie motywacji do pracy. Nie chodzi jednak o to, aby całkowicie wyeliminować konflikty - bywają one pożyteczne i twórcze. Chodzi o to, aby umiejętnie rozwiązywać spory między pracownikami i nie dopuścić do eskalacji konfliktu.

ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW to poradnik przeznaczony przede wszystkim dla kadry kierowniczej. Zawarte w nim informacje pomogą Ci poruszać się w sferze skomplikowanych relacji między pracownikami. W książce wyjaśniamy, jakie są przyczyny i powiązania konfliktów w miejscu pracy oraz w jaki sposób konflikty eskalują i do czego mogą doprowadzić. Przedstawiamy konkretne środki zaradcze i kroki, które należy podjąć, aby skłonić zwaśnione strony do zakończenia sporu i podjęcia konstruktywnych działań. Dowiesz się także, jak zapobiegać konfliktom.

Książka jest również dostępna jako e-book.

Data wydania: Maj 2014
Wydanie: 3
Ilość stron: 114
ISBN: 978-83-89537-82-9

Dostępne w magazynie
Plus koszt przesyłki 8, 12 lub 17 zł




39,90 zł

Ilość:

Wybrane zagadnienia

  • Prymitywne reakcje we współczesnym świecie
  • Przyczyny konfliktów
  • Natura konfliktu
  • Analiza konfliktu
  • Kiedy i jak interweniować
  • Znaleźć kompromis
  • Strategie rozwiązywania konfliktów
  • Dlaczego konflikt ciągle trwa?
  • Środki zaradcze
  • Zapobieganie konfliktom

Autorzy

 

Fredric Bohm i Stefan Laurell Autorzy są psychologami i pracują jako konsultanci w szwedzkiej firmie konsultingowej Educator Human Resources. Obaj zawodowo zajmują się doradztwem w zakresie relacji między pracownikami i rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy.

Opinie czytelników i recenzje

Recenzja SuperFakty.pl: Gdzie dwóch ludzi, tam czasami trzy poglądy, gdzie trzy poglądy tam mogą pojawić się konflikty. Warto dowiedzieć się, jak sytuacje kryzysowe łagodzić. To szczególnie istotne dla kierowników, pracodawców, ale i pracowników. Co nas nie zabije, to nas wzmocni, na tę powszechnie znaną maksymę powołują się również autorzy, którzy zawodowo zajmują się doradztwem z zakresu rozwiązywania konfliktów w miejscu pracy. Co prawda robią to w Szwecji, ale okazuje się, że ludzkie emocje są podobne, bez względu na dzielące nas granice. Można narzekać na rzeczywistość, fakt jest jednak faktem, że nasz kraj coraz bardziej przypomina zachodnich sąsiadów. Może w latach osiemdziesiątych, taki poradnik nie miałby sensu w polskiej rzeczywistości, ale teraz sprawa wygląda zgoła inaczej. Zajrzyjmy jednak do książki. Czy wiecie, ile kosztują konflikty w miejscu pracy i że skonfliktowani pracownicy częściej chodzą na zwolnienia lekarskie? Ja nie wiedziałem, ale poradnik wyjaśnił mi to znakomicie. Podobnie, jak fakt, że pod pewnymi względami nadal przypominamy człowieka pierwotnego, co akurat przeczuwałem. A zatem kiedy już najdziemy się w „oku cyklonu”, zanim współpracownicy będą chcieli się pozabijać, biuro zostanie zdewastowane, krzesła połamane na czyichś plecach, a kobiety chwycą się za „kudły” warto nauczyć się, jak być negocjatorem. (z)



Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Kup teraz

Pobierz katalog

BL Plus Aktualizacje

Idź do BL Puls - Aktualizacje »

Zobacz wszystkie książki »

Rabaty ilościowe

2 książki – 5%
3-4 książki – 8%
5-10 książek – 12%
Więcej niż 10 książek – zapytaj o rabat!

Aktualności