Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na ich użycie. Jeśli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ciasteczek, możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.   Dowiedz się więcej >>

close

Sprzedaż usług

Sprzedaż usług

Jak zwiększyć sprzedaż i opłacalność sprzedaży w firmie usługowej

Sprzedaż usług rządzi się nieco innymi prawami niż sprzedaż towarów - usługi mają zwykle mało "namacalny" charakter, a to powoduje zwiększoną niepewność u potencjalnego klienta. Jak przygotować ofertę, aby trafiła do przekonania klienta? Jak przeprowadzać spotkania z klientami i jak prezentować ofertę, aby zwiększyć szanse na pozyskania zamówienia? Jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami? Między innymi o tym piszemy w tej książce.

SPRZEDAŻ USŁUG to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.

Książka jest również dostępna jako e-book.

Data wydania: Czerwiec 2011
Wydanie: 2
Ilość stron: 148
ISBN: 978-83-89537-48-5

Dostępne w magazynie
Plus koszt przesyłki 8, 12 lub 17 zł




39,90 zł

Ilość:

Wybrane zagadnienia

  • Jak zatrzymać kluczowych klientów i zwiększyć sprzedaż na ich rzecz
  • Jak pozyskać nowych klientów i nawiązać z nimi długofalową współpracę
  • Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zaakceptowania oferty przez klienta
  • Opracowanie efektywnego systemu sprzedaży usług
  • Style sprzedaży i style dokonywania zakupów
  • 10 ważnych czynników, mających wpływ na efektywność sprzedaży usług
  • Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży
  • System pracy z kluczowymi klientami
  • Testy sprawdzające
  • Warsztaty

Autorzy

Ulf Rader od ponad 30 lat pracuje jako trener sprzedaży ze szczególnym ukierunkowaniem na sprzedaż usług. Obserwował rozwój firm usługowych począwszy od momentu, kiedy konkurencja w tej branży była niewielka, po dzień dzisiejszy, kiedy firmy usługowe walczą o utrzymanie się na rynku. W ramach swojej pracy szkolił pracowników sprzedających różne rodzaje usług. Sam również zajmował się sprzedażą usług konsultingowych zarówno w Szwecji, jak i za granicą.



Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Kup teraz

Pobierz katalog

BL Plus Aktualizacje

Idź do BL Puls - Aktualizacje »

Zobacz wszystkie książki »

Rabaty ilościowe

2 książki – 5%
3-4 książki – 8%
5-10 książek – 12%
Więcej niż 10 książek – zapytaj o rabat!

Aktualności

Promocje i nowości

Zapisz się, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.