Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na ich użycie. Jeśli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ciasteczek, możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.   Dowiedz się więcej >>

close

Techniki sprzedaży

Techniki sprzedaży

O sztuce sprzedawania

Czy zastanawiałeś się, dlaczego jedni handlowcy odnoszą sukcesy, a inni nie? To nieprawda, że o umiejętnościach sprzedażowych decydują tylko predyspozycje i osobowość. Dzięki stosowaniu odpowiednich technik sprzedaży i uświadomieniu sobie, co jest ważne w efektywnej sprzedaży, możesz przekonać do siebie klientów i znacząco poprawić swoje wyniki sprzedażowe.

TECHNIKI SPRZEDAŻY to książka, która opowiada o trudnej sztuce sprzedawania. Sprzedawać może każdy, jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak to robić, odnoszą sukcesy. Poradnik jest przeznaczony głównie dla kierowników działu sprzedaży, handlowców i przedstawicieli handlowych, jednak w nowoczesnej firmie nie tylko handlowcy muszą umieć sprzedawać (choć oni przede wszystkim). Również pozostali pracownicy powinni posiadać umiejętności z zakresu technik sprzedaży, aby firmie przybywało zadowolonych klientów. Ta książka pomaga w zdobyciu takich umiejętności.

Jeśli tylko masz chęć i ambicje, by wybrać i zastosować opisane w książce wskazówki, zacznij już teraz. Rady zawarte w tej książce pomogą Ci udoskonalić techniki sprzedaży, co sprawi, że Twoja krzywa wyników bez wątpienia pójdzie w górę.

Książka jest również dostępna jako e-book.

Data wydania: Czerwiec 2014
Wydanie: 5
Ilość stron: 135
ISBN: 978-83-89537-84-3

Dostępne w magazynie
Plus koszt przesyłki 8, 12 lub 17 zł


39,90 zł

Ilość:

Wybrane zagadnienia

  • Wypracuj swój osobisty styl sprzedaży
  • Strategie sprzedaży
  • Co motywuje klienta do dokonania zakupu?
  • 5 etapów procesu sprzedaży
  • Techniki finalizowania sprzedaży
  • Przewidywać i odpowiadać na zarzuty
  • Sprzedaż przez sieć (Networking)
  • Sprzedaż przez telefon
  • Bardziej zadowoleni klienci
  • Efektywna sprzedaż
  • Zły nawyk odkładania spraw na później
  • Zarządzanie czasem

Autorzy

Lennart Rosell zajmuje się zawodowo doradztwem i szkoleniem w zakresie podnoszenia kwalifikacji przedsiębiorców i kadry menedżerskiej. Poza tym prowadzi własną firmę, LinC Sourcing, która pomaga szwedzkim przedsiębiorstwom w imporcie towarów z Chin.

 

Opinie czytelników i recenzje

Recenzja tygodnika WPROST: Według "Technik sprzedaży" Lennarta Rosella, sprzedawcy to ludzie, którzy uświadamiają nam konieczność posiadania rzeczy, które dotychczas wydawały się nam zbędne. To także ludzie, którzy potrafią nam sprzedać coś, o czym wiemy, że jest nam zupełnie niepotrzebne. Jak to robią? Nie są czarnoksiężnikami ani nawet hipnotyzerami. Stosują metody, które są banalnie proste, ale jednak skuteczne. Przede wszystkim sprzedawca powinien przewidywać z wyprzedzeniem każdy krok klienta. Rosell w swojej książce uczy m.in., co motywuje człowieka do zakupów lub jak przewidywać i reagować na zarzuty klientów. A to już połowa drogi do sukcesu. Książka przydatna dla każdego: tego, kto chce sprzedać, i tego, kto nie chce dokonywać niepotrzebnych zakupów. (ss)

Recenzja SuperFakty.pl: Jeśli prowadzisz jakikolwiek biznes, który wymaga zatrudniania sprzedawców ta książka jest dla ciebie. Wiedza w niej zawarta przyda się, a wręcz jest nieodzowna nie tylko handlowcom. Wyjątkowy poradnik, który omawia techniki i strategie sprzedaży zarówno tej osobistej, jak i telefonicznej. Autor na codzień zajmuje się szkoleniem i podnoszeniem kwalifikacji przedsiębiorców oraz kadry menadżerskiej. Każdy z nas jest inny. Co jest dobre dla jednych, niekoniecznie sprawdza się w przypadku innych. Podobnie jest ze sprzedawaniem. Musimy pamiętać, aby wypracować sobie własny styl. Warto uświadomić sobie, jakie mamy słabsze, a jakie mocne strony. Ta wiedza przyda się również w życiu prywatnym. Fantastyczna pozycja, która odnosi się do każdego elementu sprzedaży. Omawia różne sposoby na zmiękczenie największych nawet twardzieli. Możecie się z niej dowiedzieć, również i tego, że obniżanie ceny może zapędzić nas w błędne koło. Nie zawsze jest to najlepszy sposób na podniesienie obrotów. Pamiętajcie, wasi klienci nigdy się nie mylą, jest też kilka innych zasad, o których dowiecie się z książki. Doskonałe uzupełnienia ona kursy menadżerskie. Przy odrobinie wyobraźni może je nawet zastąpić. (z)

Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Kup teraz

Pobierz katalog

BL Plus Aktualizacje

Idź do BL Puls - Aktualizacje »

Zobacz wszystkie książki »

Rabaty ilościowe

2 książki – 5%
3-4 książki – 8%
5-10 książek – 12%
Więcej niż 10 książek – zapytaj o rabat!

Aktualności

Promocje i nowości

Zapisz się, jeśli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.