Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na ich użycie. Jeśli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ciasteczek, możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.   Dowiedz się więcej >>

close

Marketing e-book

Marketing e-book

dla małych i średnich przedsiębiorstw

Czy wiesz, jak skutecznie promować swoją firmę? Chcesz, aby Twoje produkty lepiej się sprzedawały, a klienci darzyli Twoją firmę zaufaniem? Sukces Twojej firmy zależy w dużej mierze od skutecznego marketingu. Ta książka podpowie Ci, co zrobić, aby Twoje działania marketingowe przynosiły wymierne efekty.

MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.

Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.

E-book jest dostępny w formacie PDF bez możliwości drukowania i kopiowania. Z uwagi na specyfikę produktu przy zakupie e-booka Klient musi zrezygnować z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Data wydania: Maj 2014
Wydanie: 5
Ilość stron: 213
ISBN: 978-83-89537-89-8

Dostępne w magazynie
Wersja cyfrowa - darmowa dostawa


35,67 zł

Wybrane zagadnienia

  • Co to jest marketing i reklama?
  • Strategie marketingowe
  • Dobre reklamy i ogłoszenia reklamowe
  • Szata graficzna i typografia
  • Reklama bezpośrednia
  • Internet i marketing
  • Kultura, profil i image firmy
  • Telemarketing
  • Targi
  • Skuteczne public relations
  • Jak wybrać dobrą agencję reklamową?
  • Plan marketingowy
  • Marketing wewnętrzny
  • Troska o klienta
  • Badania marketingowe
  • Przepisy prawne
  • Zasady podatkowe

Autorzy

Björn Lundén jest założycielem wydawnictw Björn Lundén Information AB w Szwecji oraz BL Info Polska. Jest autorem wielu poradników z zakresu podatków, zarządzania i prawa przeznaczonych głównie dla firm i przedsiębiorców.

Ulf Svensson pracuje w centrali wydawnictwa BL w Szwecji. Jest ekspertem i doradcą podatkowym, szczególnie w zakresie podatku VAT w Unii Europejskiej i transakcji wewnątrzwspólnotowych, a także autorem wielu poradników z dziedziny rachunkowości i finansów w firmie.

Opinie czytelników i recenzje

Pierwsza książka z zakresu poradników, którą czyta się jednym tchem. (...) (Barbara S. z Białegostoku)

Ta książka w pełni mnie satysfakcjonuje. W chwili obecnej jestem DJ-em w warszawskim radiu, w przyszłości chciałbym objąć stanowisko kierownicze i myślę, że książka ta będzie mi bardzo przydatna. Dzięki za wskazówki dotyczące Internetu i typografii. (opinia anonimowa)

Recenzja tygodnika WPROST: "Jak założyć w małej firmie dobrą (i zgodnie z prawem!) stronę internetową, po co wydawać i tak niewielkie pieniądze na marketing, wydzwaniać do klientów czy raczej podrzucać im ulotki - o tym wszystkim traktuje >Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw< autorstwa Bratumiły Pawłowskiej i Björna Lundén (wydawnictwo BL Info Polska). Poradnik w prosty sposób uzmysławia właścicielom małych i średnich firm, że reklama i dbałość o dobry wizerunek wśród klientów to nie „fanaberie”. Ciekawe przykłady i praktyczne porady (od prawnych po księgowe) pozwolą każdej firmie zaplanować skuteczną i niedrogą promocję." (tygodnik Wprost nr 1183, 07.08.2005)

Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Kup teraz

Pobierz katalog

BL Plus Aktualizacje

Idź do BL Puls - Aktualizacje »

Zobacz wszystkie książki »

Rabaty ilościowe

2 książki – 5%
3-4 książki – 8%
5-10 książek – 12%
Więcej niż 10 książek – zapytaj o rabat!

Aktualności