Nasza strona wykorzystuje ciasteczka (ang. cookies). Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na ich użycie. Jeśli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ciasteczek, możesz zablokować pliki cookies w ustawieniach swojej przeglądarki.   Dowiedz się więcej >>

close

Przyrost obrotu - w analizie rachunkowej miara pokazująca procentowe zwiększenie sprzedaży w przedsiębiorstwie za miniony okres w porównaniu z okresem poprzednim. Wskaźnik ten to dobry cel budżetowy. Przyrost obrotu zależy w dużym stopniu od fazy dojrzałości przedsiębiorstwa, a dokładniej mówiąc – produktu. W młodym przedsiębiorstwie, które dynamicznie się rozwija, wskaźnik ten zwykle bywa wysoki. Kiedy rynek i przedsiębiorstwo dojrzeją, wskaźnik przyrostu obrotu zwykle spada, w zależności od tego, w jakim stopniu firma zwiększyła swój udział w rynku. Nie musi to być sygnałem negatywnym, ponieważ finansowanie wzrostu sprzedaży zwykle dużo kosztuje. Przyrost obrotu wykazuje się z reguły jako wartość procentową przedstawiającą zwiększenie sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku.




Koszyk

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Kup teraz

Pobierz katalog

BL Plus Aktualizacje

Idź do BL Puls - Aktualizacje »

Zobacz wszystkie książki »

Rabaty ilościowe

2 książki – 5%
3-4 książki – 8%
5-10 książek – 12%
Więcej niż 10 książek – zapytaj o rabat!

Aktualności

  • Poradnik Kształtowanie Cen W kwietniu br. wydaliśmy nowe, uzupełnione wydanie książki KSZTAŁTOWANIE CEN – dowiedz się, jak najkorzystniej ustalić ceny na swoje produkty....
    więcej »
  • Poradnik Jednoosobowa Firma 2018 Jest już dostępne nowe, aktualne wydanie poradnika JEDNOOSOBOWA FIRMA – to najlepsza pomoc dla początkujących przedsiębiorców. Idź do...
    więcej »
  • Poradnik PRACOWNICY PRACOWNICY to napisany prostym i zrozumiałym językiem poradnik w zakresie prowadzenia kadr i płac w firmie. Idź do książki PRACOWNICY
    więcej »